Klinik Famili di Kota Kemuning Shah Alam, perkhidmatan terbaik dan mesra pelanggan

Klinik Famili di Kota Kemuning Shah Alam, perkhidmatan terbaik dan mesra pelanggan


Assalamualaikum.. First sekali saya mahu ucapkan setinggi-tinggi kesyukuran kepada Allah kerana masih memberi kesempatan kepada saya untuk hiudp di dunia nie.. Alhamdulillah.. ok, kali nie, saya nak kongsikan cerita kat korang semua tentang satu klinik nie, iaitu klinik Famili.. Klinik nie bertempat di kota kemuning, shah alam. Kalu nak tahu klinik nie betul-betul berhadapan dengan pasaraya HERO.. 



Saya tahu pasal klinik Famili nie melalui seorang kawan saya, saya panggil dia kak iela, kalau Khaulah panggil Mami Iela.. tu yang saya pergi tu, sebab masa tu nak check up Khaulah tahun 2013..

Klinik Famili nie sudah hampir 10 tahun rasanya telah di buka.. Tak silap saya  la, sebab hari tu ade tanya Dr. Fadhilah nie.. ingat-ingat lupa.. tapi Klinik Famili nie memang sudah lama di buka.. Pemilik klinik ni Dr. Fadhilah Hamid (MD). Yang paling best kat klinik nie, doktornya best sangat.. Peramah, pastu kadang-kadang suka buat lawak.. bila jumpa Dr. Fadhilah nie rasa macam kita ngadu sakit kita kat mak kita.. orangnya lembut je cakap.. tu yang bila kita nak mengadu sakit, kita rasa tenang je.. Senang nak berkongsi kita sakit ape.. 



Klinik nie di buka dari hari  isnin sampai hari sabtu.. tapi hari sabtu bukak sampai pukul 7pm je.. klinik nie buka dari pukul 8.30 smpai la pukul 9.00pm.. Tapi kalu nak jumpa Dr. Fadhilah sampai pukul 5pm je.. Malam, shift doctor lain.. Hari ahad public holiday..



Kat Klinik Famili nie banyak juga la servis yang disediakan.. Antaranya seperti gambar rajah di bawah.. Antara yang saya tahu check up pregnant,check up baby, pastu kalu nak sunatkan baby perempuan pun boleh kat sini.. dan check up kesihatan harian..



Klinik nie sangat selesa tempatnya.. Ade tempat budak nak main gelongsor.. Khaulah suka main permainan gelongsor tu kalau datang kat klinik nie..



Nie la Dr. Fadhilahnya.. masa nie Dr. Fadhilah tengah check tekanan darah saya.. Lembut je mukanya.. :-)


Perkhidmatan pemeriksaan baby dalam kandungan

Untuk yang mencari klinik di sekitar Kota Kemuning Shah Alam, saya suggest ke Klinik Famili.
Alamatnya: Jalan Anggerik Vanilla W 31/W, Kota Kemuning, 40460 Shah Alam, Selangor
GPS: 3.006163, 101.537373


Sebelum saya tutup entry saya nie, saya nak mintak jasa baik korang semua untuk klik dan like page 'testimoni saya selepas consume shaklee'.. lepas da klik link tu korang like testimoni saya.. Saya masuk pertandingan untuk memenangi 2 tiket percuma ke bali.. jangan lupa klik dan like tau.. Terima kasih sebab like..


MENARIK DI BLOG SAYA:
- DIARI SITI RUQAIYAH 313
- NUTRISI UNTUK IBU


LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments